PHOTO: FRIDA BRINGSLIMARK

Sindre Alexander (20) født og oppvokst i Bodø-by! Nå, bor jeg i Tigerstaden, noe som jeg har gjort siden 2015. Studerer for tiden Lyd- & musikkproduksjon, noe jeg trives veldig godt med.

Jeg regner meg selv som en trivelig og utadvendt kar som har veldig mye på hjertet. Det vil nok du som leser legge merke til. Takk for at du tar tiden din til å lese hos meg!


Kontakt meg!

Nytt på Instagram

Facebook

Twitter

Finn meg

Follow

Design


16

SOMMERKROPPEN 2014 - TRENING & SÅNT

Publisert: 17.01.2014 kl.19:12 (Trening)

God kveld. Som nevnt i forrige innlegg har dette vært en riktig fitness uke med fullbokka treningsplan. Jeg kan stolt si at jeg ikke har sluntret unna en eneste treningsøkt denne uken, og målet er selvfølgelig å fortsette med det. Sommerkroppen 2014 er på vei... Jeg gleder meg til å begynne å se resultater etter hardt arbeid.

Jeg tenkte å med dele dere teningsplanen min som jeg har hatt denne uken, og som dere ser blir planen fort fylt opp med litt av hvert av ting som skjer. I all hovedsak prøver jeg å ta en muskelgruppe av gangen, og inndelingen går som dette; Ben & Rumpe, Armer, Rygg & Bryst. I tillegg har jeg mage 2 ganger i uka på hviledager og jeg prøver å få inn litt kardio trening i form av spinning, løping eller dans. Det ser kanskje mye ut på planen, men i realiteten utgjør den treningen kun 4,8-5% (1/21) av de timene jeg ikke sover i løpet av en uke. Det er ikke mye; i tillegg så kan man bruke den statistikken til å motivere seg selv til å trene! Så dra å tren!

I tillegg til et rikelig kosthold som i hovedsak består av sunt fett og masse proteiner bruker jeg proteinpulver og kreatin. I høst skrev jeg et lite innlegg om kreatin, og jeg kan endelig gi min mening om tilskuddet. Jeg elsker det, fordi det gir bedre og raskere resultater, og jeg merker stor forskjell på energinivået og yten under trening. Jeg anbefaler det til de som trener 2-4 ganger i uka. Jeg har hørt noe om at man kan legge på seg ved å bruke dette tilskuddet, men skal ikke utdype meg på det. Vanligvis har jeg brukt proteinpulveret til Proteinfabrikken: Whey-100 Strawberry, men det er ganske dyrt og jeg har blitt lei av smaken. Jeg bestemte meg derfor å bestille StarNutrition: 80-Whey Stevia Chocolate, som er et sukkerfritt proteinpulver som inneholder Stevia & Thaumatin. Jeg har ikke prøvd det enda, men gleder meg til å prøve det. På tunge dager hvor jeg mangler energi hiver jeg i meg en Pre-Workout brusetabelett som jeg kjøpte på helsekosten for 79,-. Den heter Fres: Vinitrox, og jeg elsker den fordi den er billig i tillegg til at den funker helt fantastisk.

 

Har du startet treningen, og hvilke tilskudd liker du? Har du hørt noe om å legge på seg ved Kreatin?

 

Ha en fin helg! :*

~
Sindre Ellingsen

 

#trening #kreatin #protein #proteinfabrikken #starnutrition #stevia #fitness #sommerkroppen2014 #planlegging #workforit #Januar #tyvefjorten

ceciliehornburg ( 17.01.2014 kl.19:17 )

Lykke til

Linn Therese ( 17.01.2014 kl.19:19 )

Wow, utrolig at jeg ikke har lagt merke til bloggen din før, det virker som du er kjempe flink! Jeg skal lese litt mer her inne nå, og er sikker på at det forsterker inntrykket om hvor flink du er :-) Jeg gleder meg til å følge deg videre :D Legg meg gjerne til som venn slik at jeg får opp varsler hver eneste gang du har publisert et nytt innlegg :-)

Sindre Alexander Ellingsen ( 17.01.2014 kl.19:20 )

ceciliehornburg: Takk takk :D

Sindre Alexander Ellingsen ( 17.01.2014 kl.19:22 )

Linn Therese: Aww! <3 Så utrolig koselig sagt av deg! :D Jeg skal ta meg en tur innom din blogg også. :)

Ellen S Grønlund ( 17.01.2014 kl.19:44 )

Ha en fin helg :)

Sindre Alexander Ellingsen ( 17.01.2014 kl.20:49 )

Ellen S Grønlund: takk takk samme til deg! :D

Rikke VD ( 17.01.2014 kl.21:05 )

Du har villet dette så lenge, helt siden ungdomsskolen. Du har jobbet hardt og i år har jeg virkelig trua på deg. Stå på Sindre og lykke til. Håper du får den sommerkroppen du har snakket om så lenge :)

Sindre Alexander Ellingsen ( 17.01.2014 kl.22:27 )

Rikke VD: Hihi! <3 Du e så søt Rikkemor! :*

Elin ( 17.01.2014 kl.22:33 )

Trene er viktig og lykke til videre med treningen :) Selv trener jeg tre dager i uken, hender jeg greier å få til fire dager i blant. God helg :)

Sindre Alexander Ellingsen ( 18.01.2014 kl.08:57 )

Elin: Så flink du er Elin! :)

fitnesspappa ( 18.01.2014 kl.11:17 )

Bruker du creatin på riktig måte vil du automatisk legge på deg å bli litt mer "bløt" i kroppen, i og med creatin hjelper kroppen med å ta opp vann, så du lagrer mer vann i kroppen, og dermed legger på deg med vann, som du kvitter deg med på et par økter med cardio når du har off perioder:)

Sindre Alexander Ellingsen ( 18.01.2014 kl.20:53 )

fitnesspappa: Oki! :D Takk :D

Karoe ( 19.01.2014 kl.17:45 )

Grunnen til at mange legger på seg av kreatin er at (hos noen i alle fall) binder det mer vann, mer vann i kroppen = mer vekt. Dette vil da stablisere seg etter hvert om jeg ikke tar helt feil :)

Nå i det siste har jeg selv hatt fokus på kosthold, i tillegg måtte jeg droppe en kondisøkt fordi jeg var så støl og hadde turnering, da var det nok best å la musklene hvile litt. I morgen starter ny uke og ny trening, kjenner jeg gleder meg masse! :D

Selv har jeg ikke brukt noe i det siste, men nå skal jeg ta proteinpulver og kreatin igjen. Gleder meg til å få nytt proteinpulver også kjenner jeg!

Sindre Alexander Ellingsen ( 19.01.2014 kl.19:07 )

Karoe: sant :) wii, lykke til! <3 skal også starte på igjen i morra!

Ali ( 29.01.2014 kl.10:25 )

Det er lurt å trene hver kroppsdel mer enn 1 gang per uke. Kan bli litt lite med 1 gang i uken.. Men så kommer det ann på hvor fort resultat du vil ha det :)

Sindre Alexander Ellingsen ( 29.01.2014 kl.10:41 )

Ali: hehe :) Jeg syns det er nok med en del hver gang :)

Skriv en ny kommentar

hits